wtorek, 8 stycznia 2019

Mija roczek :)

Dzisiaj mija rok od dnia, kiedy odebrałem swoją C-HR z salonu.
Myślałem, że będę tutaj pisał więcej o tym co się dzieje z autem, ale nic się nie dzieje, więc nie ma co pisać :)
Autko sprawuje się wyśmienicie, chociaż mam wrażenie, że pali jakby więcej, ALE więcej pali tylko w.g. wskazań komputera, bo dokładne statystyki jakie prowadzę od samego początku, pokazują, że nic się nie zmieniło i średnia ogólna to 5,539 l/100 km.
Autko bezawaryjne, bezproblemowe.

Przez cały rok przejechałem 28 tys km.
Spaliłem 1577 l paliwa.
Wydałem na paliwo: 8131 zł.
Liczba tankowań 59.
Średnie tankowanie 26,74 l.
Średni koszt dzienny 22,71 zł.

Gdybym miał dzisiaj kupić sobie auto, to na 100% byłaby to C-HR.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Mija roczek :)

Dzisiaj mija rok od dnia, kiedy odebrałem swoją C-HR z salonu. Myślałem, że będę tutaj pisał więcej o tym co się dzieje z autem, ale nic si...