wtorek, 30 stycznia 2018

Mały wizualny "tuning" ;)

Wczoraj moja dziewczyna została oklejona zgodnie z wcześniejszym projektem.
Teraz jest jeszcze piękniejsza :)




Dzisiaj w serwisie założyli mi też kabelki USB do rejestratorów z przodu i z tyłu. Wszystko ładnie pochowane pod plastikami, a wyjście obu kabelków w podłokietniku, gdzie jest gniazdo zapalniczki a w nim ładowarka. Chciałem tak, a nie na stałe, bo daje mi to możliwość podłączenia kamerek do powerbanku w przypadku gdybym chciał gdzieś autko zostawić i zostawić kamerki w trybie detekcji ruchu / wstrząsu.
Teraz pora na zakup kompletu LEDowych "żarówek", w celu podmiany tych, które są w środku auta (np w podsufitce, w bagażniku). Trochę śmieszne, że do takiego autka i to ze specjalnie dokupionym pakietem LED, wmontowane są zwykłe żarówki :/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Mija roczek :)

Dzisiaj mija rok od dnia, kiedy odebrałem swoją C-HR z salonu. Myślałem, że będę tutaj pisał więcej o tym co się dzieje z autem, ale nic si...